کد خبر: ۱۵۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
به گزارش خبرخودرو ، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از روز گذشته هر گونه تردد اتوبوس، کامیون و موتورسیکلت به داخل تونل توحید ممنوع شد.

ورود اتوبوس، کاميون و موتورسيکلت به داخل تونل توحيد ممنوع شد

به گزارش خبرخودرو ، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از روز گذشته هر گونه تردد اتوبوس، کامیون و موتورسیکلت به داخل تونل توحید ممنوع شد.
به گزارش خبرنگار ما، سردار سرتیپ رحیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تونل توحید برای ما بسیار حائز اهمیت است، افزود: این تونل یکی از شاهراه های اصلی تهران است و بخش زیادی از ترافیک را حل کرده است. وی با اشاره به محاسن زیاد این تونل گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش 48 درصدی وقوع حوادث داخل تونل توحید هستیم.
سردار رحیمی با بیان اینکه یک سری ایرادهای جزئی در داخل تونل برای جلوگیری از حوادث وجود داشت، گفت: با جلساتی که با شهرداری تهران برگزار شد، این ایرادها نیز رفع شد. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تأکید کرد: اگر افرادی با این وسایل نقلیه (موتور، اتوبوس و کامیون) وارد تونل توحید شوند، اعمال مقررات در خصوص آنان صورت خواهد گرفت. سردار رحیمی با بیان اینکه در مبادی ورودی و خروجی تونل توحید تابلوهایی در خصوص ممنوعیت این وسایل نقلیه کار گذاشته شده است، افزود: مأموران راهنمایی و رانندگی نیز در این مبادی، موتورسیکلت، اتوبوس و کامیون را به اطراف تونل هدایت می کنند.
سردار رحیمی اجرای این طرح را دائمی خواند و گفت: شهرداری تهران نیز با دوربین های ثبت تخلفات، کنترل خط اضطرار داخل تونل را آغاز کرده است. وی افزود: خط اضطرار داخل تونل توحید؛ قسمت منتهی الیه سمت راست است که برای خودروهای امدادی در نظر گرفته شده است، اما در بسیاری از موارد دیگر خودروها از این خط عبور می کنند.
سردار رحیمی تأکید کرد: برای جلوگیری از تخلف و باز بودن این خط، دوربین هایی کار گذاشته شده است که تخلفات را ضبط می کند و افرادی که از خط اضطرار عبور می کنند، ضمن جریمه 20 هزار تومانی، چهار نمره منفی به عنوان عبور از محل ممنوع دریافت خواهند کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ایمن سازی و افزایش ایمنی در تونل توحید گفت: در توافق با شهرداری مقرر شد دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی آتش نشانی، در مبادی ورودی تونل توحید مستقر شود. سردار رحیمی افزود: همچنین از روز گذشته، پلیس مخصوص تونل در محل استقرار یافته است و برای تأمین پوشش تلفن همراه مقرر شد آنتن های
BTS برای ارتباط هر چه بهتر تلفن همراه در داخل تونل نصب شود که البته مکالمات تلفنی برای سرنشینان خودرو غیر از راننده خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"