کد خبر: ۱۴۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

فروش ویژه محصولات ایران خودرو در اردیبهشت ماه

به گزارش خبرخودرو، در فروش ویژه اردیبهشت ماه ایران خودرو که توسط نمایندگی های مجاز در سراسر کشور به اجرا در می آید، تمامی محصولات این شرکت شامل سمند ،پژو 405 ،پارس ، 206 و 207 آی و سوزوکی گرندویتارا به صورت نقد و یا اقساط به بازار عرضه می شوند.

به گزارش خبرخودرو، به غیر از سورن ای ال ایکس و سمند ال ایکس با موتور پایه گاز سوز (EF7)، دیگر محصولات خانواده سمند به صورت 60 درصد نقد و مابقی بهای خودرو به صورت دو تا پنج چک به بازار عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، سمند ال ایکس 90 ایران خودرو مجهز به کروزکنترل وایربگ نیز با شرایط ویژه برای نخستین بار در اردیبهشت ماه به بازار عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، تمامی محصولات خانواده پژو 405 با شرایط نقد واقساط و با توجه به استقبال مشتریان، پژو 405 با موتور کم مصرف (TU5) به صورت نقد در اردیبهشت ماه به بازار عرضه می شود.

در برنامه فروش اردیبهشت ماه ایران خودرو، پژو پارس در سه مدل پارس سال با ایربگ ، ای بی اس و ایموبیلایزر، اتوماتیک و دوگانه سوز، با شرایط نقد و اقساط همراه با تحویل فوری به بازار می آید.

از عرضه 206 تیپ 2 جدید یا سفارشی خبر داده و می افزاید، پژو 206 هاچ بک نیز، در چهار تیپ 2 ،3، 5 و6 و 206 صندوقدار V1،V8،V9 وv2 با شرایط نقد و اقساط عرضه می شود.

شایان ذکر است 206 اس دیv8 در اواخر سال گذشته وحتی در ابتدای سال نیز در بازار کمیاب بود، اما امسال علاوه بر مدلv8 دو مدل سفارشی و لیمیتد، مدل v2 پایه گازسوز نیز در بخشنامه فروش ایران خودرو تنها به صورت نقد به بازار می آید.

پژو 207i نیز تنها به صورت نقد و نوع دنده ای آن به قیمت 17 میلیون و100 هزار تومان و نوع اتوماتیک آن نیز 19 میلیون و400 هزار تومان عرضه می شود.

بر پایه این گزارش، سوزوکی گرندویتارا در قالب چهار کلاس دنده ای واتوماتیک با شرایط نقد واقساط و با تحویل 30 تا 90 روز به بازار عرضه می شود.

در حال حاضر قیمت کارخانه ای سوزوکی گرندویتارای تمام اتوماتیک کلاس 8 با احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل 44 میلیون و430 هزار تومان است که در بازار آزاد معادل 48 میلیون و500 هزار تومان معامله می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"