کد خبر: ۱۳۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۹
به گزارش خبرخودرو، در پی انتشار اخبار مبنی بر اجرای سراسری طرح زوج وفرد در اسفند ماه سال جاری ، اینک شنیده ها حاکی از آن است که اجرای طرح سراسری زوج وفرد به سال آینده موکول شده است .

کاهش زمان محدوده طرح ترافیک در آستانه سال نو

به گزارش خبرخودرو، در پی انتشار اخبار مبنی بر اجرای سراسری طرح زوج وفرد در اسفند ماه سال جاری اینک شنیده ها حاکی از آن است که اجرای طرح سراسری زوج وفرد به سال آینده موکول شده است .

معاون استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو در این باره گفت :در خصوص اجرای طرح زوج وفرد به صورت سراسری چند گزینه مطرح شد که شورای عالی ترافیک واستانداری تهران باید بر اساس آن تصمیمات مناسبی را اتخاذ می کردند .

مهندس محمودی با بیان اینکه یکی از پیشنهادات افزایش محدوده طرح زوج و فرد بود ، افزود : با اساس مصوبه شورای عالی ترافیک و تایید وزارت کشور از ابتدای سال جاری طرح زوج وفرد در تهران در محدوده جدید به اجرا گذاشته شده وسراسری نخواهد بود .

وی از پیشنهادی مبنی بر افزایش محدوده طرح زوج وفرد به تمامی سطح تهران خبر داد و گفت :از 6 پیشنهاد ارائه شده به شورای عالی ترافیک 2 پیشنهاد مورد تایید قرار گرفت که بر اساس آنها در اسفند ماه تمام شهر تهران به صورت کامل شامل طرح زوج وفرد باشد و دیگر اینکه محدوده طرح در روزهای پایانی سال محدود به بزرگراه شهید همت و شهید زین الدین از شمال ، شهید باقری در شرق ، بزرگراه شهید دوران و بسیج از جنوب و بعثت و نواب و شهید چمران در غرب تهران باشد .

وی همچنین از کاهش زمان اجرای طرح زوج وفرد در آستانه سال جدید خبر داد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"