کد خبر: ۱۱۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۸۹
به گزارش خبرخودرو ، به زودي، نسل جديد خودرو "موسو" و محصول "نيو رکستون" وارد کشور مي شود.

به گزارش خبرخودرو ، به زودي، نسل جديد خودرو "موسو" و محصول "نيو رکستون" وارد کشور مي شود.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، با فناوری های به کار گرفته شده در موتور محصولات نیو رکستون توسط شرکت سانگ یانگ ، آلایندگی این خودرو بسیار پایین آمده است و خریداران مطابق قانون کره جنوبی ، از معافیت مالیاتی پنج ساله برخوردار می شوند.

از دیگر اقدامات شرکت سانگ یانگ کره جنوبی برای ارتقاء محصول نیو رکستون و سایر محصولات ، نصب سیستم نمایش دهنده باد تایرها و سیستم هشداردهنده تصادف می باشد.

دولت کره جنوبی به منظور کاهش آلایندگی خودروها، قانون معافیت مالیاتی برای خریداران خودروهای با آلایندگی پایین را در نظر گرفته است وبا توجه به تاکیدات دولت جمهوری اسلامی ایران ودولت کره جنوبی مبنی بر کاهش آلایندگی در خودروهای ساخت داخل و خارج ،این موضوع در اولویت قرار گرفته و بر این اساس نیو رکستون در اینده ای نزدیک به بازار ایران نیز خواهد آمد.

نسل جدید خودرو موسو در راه ایران

نسل چهارم خودرو کوراندو با طراحی جدید و با نام سی200 از اواسط سال 2010 میلادی عرضه خواهد شد.

شرکت سانگ یانگ کره جنوبی پس از یک دوره همکاری موفق با شرکت مرسدس بنز و تولید محصولاتی نظیر موسو، تصمیم دارد با عرضه این محصول جدید که با قوای محرک دیزلی و بنزینی تحت لیسانس شرکت مرسدس بنزتولید می شود ، سهم خود از بازار این محصولات راافزایش دهد.

سانگ یانگ اولین تولیدکننده خودروهای اس-یو-وی درکره جنوبی است.

به زودی اولین سری از نسل جدید موسو برای عرضه در بازار ایران نیز وارد خواهد شد.

اظهار تمایل رنو برای خرید سهام سانگ یانگ کره جنوبی

رقابت برای تصاحب سهم شرکت سانگ یانگ کره جنوبی با اظهار تمایل شرکت رنو سخت تر شد.

شرکت رنو فرانسه اعلام کرد که به منظور توسعه فعالیتهای خود در بازار کره جنوبی ، تصمیم دارد پس از راه اندازی شرکت خودروسازی رنو سامسونگ ، به منظور حضور در بازارخودروهای اس یو وی ، سهام شرکت خودروسازی سانگ یانگ کره جنوبی را با شراکت شرکت نیسان ژاپن ، خریداری کند.با اعلام تمایل رنو ،رقابت برای مالکیت سهام این شرکت خودروسازی کره ای ، برای رقبای دیگر سخت تر خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"