کد خبر: ۱۰۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۸
به گزارش خبرخودرو ، مديرعامل شرکت پالايش و پخش فراورده هاي نفتي از آمادگي بيش از 2700 جايگاه عرضه فراورده هاي نفتي و چهار هزار تانکر سوخت رسان براي تامين سوخت خودرو هموطنان در ايام تعطيلات نوروز خبر داد .

آمادگي 2700 جايگاه و 4000 تانکر براي تامين سوخت خودروهاي هموطنان

به گزارش خبرخودرو ، مديرعامل شرکت پالايش و پخش فراورده هاي نفتي از آمادگي بيش از 2700 جايگاه عرضه فراورده هاي نفتي و چهار هزار تانکر سوخت رسان براي تامين سوخت خودرو هموطنان در ايام تعطيلات نوروز خبر داد .

فريد عامري با بيان اينکه تعداد جايگاه هاي عرضه فراورده هاي نفتي در نوروز امسال 460 جايگاه بيشتر از نوروز گذشته است گفت:هم اکنون براي تامين سوخت مورد نياز هموطنان هيچ مشکلي وجود ندارد و تمهيدات و ذخيره سازي هاي لازم انجام شده است و جايگاه هاي عرضه سوخت نيز در آمادگي کامل به سر مي برند .

وي اظهارداشت:دوهزار دستگاه تريلر سوخت رسان و دو هزار دستگاه تانکر سوخت رسان کوچک تر تا 15 فروردين 89 در آماده باش کامل به سر مي برند تا سوخت مورد نياز جايگاه ها را به سرعت تامين کنند و کشيک هاي 24 ساعته نيز بر عملکرد انها نظارت دارند.

اين مقام مسئول در وزارت نفت درباره علت طولاني شدن صف خودروها در مقابل بعضي جايگاه هاي عرضه سوخت

در مسير تهران - خراسان گفت:خودروهايي که در اين مسير در حرکت هستند سوخت انها در محدوده استان سمنان به پايان مي رسد و نيازمند سوختگيري مي شوند و با وجود اينکه اين مسير در جايگاه هاي عرضه سوخت پنجاه درصد ظرفيت مازاد دارد 10 برابر شدن ميزان تردد خودروها نسبت به زمان عادي علت ايجاد صف براي سوختگيري شده است .

وي درباه تمهيدات شرکت پالايش و پخش فراوده هاي نفتي در اين باره اظهارداشت : براي کاهش مدت سوختگيري و معطلي هموطنان ، جايگاه هاي عرضه نفت گاز به جايگاه هاي عرضه بنزين تبديل شده اند و همچنين چهار جايگاه عرضه سيار در گردنه اهوان بعد از سمنان و در ميامي بعد از شاهرود مستقر شده اند و بزودي با کاهش حجم سفر ، وضع به روال عادي باز مي گردد .

وي از رانندگان خودروهاي عبوري خواست پيش از انکه بنزين خودرو انها به پايان برسد و حداکثر پس از مصرف سه چهارم سوخت ، به سوخت گيري مبادرت کنند تا همه در يکجا نياز به سوخت گيري پيدا نکنند که مجبور به ايستادن در صف شوند .

عامري گفت : روز پنج شنبه هشتاد ميليون ليتر بنزين در جايگاه هاي کشور عرضه شد .

مديرعامل شرکت پالايش و پخش فراورده هاي نفتي گفت: هم اکنون در کشور1930 جايگاه بنزين و نفت گاز و 822 جايگاه فقط بنزين و پنجاه جايگاه نيز ، فقط نفت گاز ( گازوئيل ) عرضه مي کنند .

عامري از هموطنان خواست هرگونه نارسايي در زمينه سوخت رساني را در تهران به شماره تلفن 88300341 و در شهرستان ها به شماره هايي که در مبادي ورودي اطلاع رساني شده است اعلام کنند تا بازرسان اين سازمان آن را پيگيري کنند .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"